Vijf jaar verbinden, vernieuwen en aanjagen. En we zijn pas net begonnen.
Vijf jaar geleden ontstond Connectr vanuit één overtuiging: samen versnellen we de energietransitie én versterken we de economie. Wat begon als een ambitieus idee is uitgegroeid tot een bloeiend ecosysteem waar bedrijven, kennisinstellingen, overheden en innovators elkaar versterken en waar ideeën werkelijkheid worden.
In vijf jaar zijn er talloze projecten, plekken en faciliteiten van de grond gekomen. Zijn er samenwerkingen ontstaan als de Arnhem Electricity Week en het Nationaal Expertisecentrum Netcongestie, die anders nooit van start waren gegaan. En hebben we talent, innovatie en ondernemerschap letterlijk met elkaar verbonden door de ondernemer en zijn oplossing centraal te stellen.
Dit vieren we niet alleen als mijlpaal, maar ook als startpunt voor de volgende fase.
Kom op 18 mei
Tijdens de Arnhem Electricity Week staan we samen stil bij de mensen en bedrijven die dit mogelijk hebben gemaakt: de verbinders, vernieuwers en aanjagers van verandering.
We ontvangen je op 18 mei om 17:00 uur in de Connectr Shared Office op Cleantech Park Arnhem voor een feestelijke bijeenkomst vol drankjes, heerlijke hapjes en onvergetelijke momenten. Samen blikken we terug op de gerealiseerde impact én kijken we vol energie vooruit naar wat komt.
Om 19:00 uur sluiten we het programma af. Voor wie zin heeft staat er een bus klaar naar de voorstelling van André Kuipers op de Electricity Campus. We brengen je daarna terug naar je auto, zodat je uiterlijk om 21:30 uur weer onderweg bent.
Meld je aan voor 12 mei via het aanmeldformulier.
